قفسه انبار پالت راک اتوماتیک
قفسه انبار مکانیزه |قفسه انبار ریلی مکانیکی و اتوماتیک|قفسه بندی انبار جدید
اوژن کیمیاگر فضا
درباره وبلاگ


مشاور و تولید کننده انواع سیستم های نگهداری اسناد و کالا 44 90 30 88 021 38 88 83 88 021
نويسندگان

 

 

قفسه انبار پالت راک اتوماتیک

 

قفسه بندی ثابت و متحرک پالت راک با امکان حرکت و  جابجایی قفسه که متداولترین قفسه‌بندی برای نگهداری اقلام سنگین و حجیم می باشد در  انبار های مواد اولیه یا محصول قطعات یدکی که اجناس به صورت پالت نگهداری میشود، کاربرد دارد. قفسه انبار پالت راک برای اقلام سنگین و حجیم، در اکثر صنایع از جمله، کارگاه های بزرگ، انبارها، کارخانه ها، سردخانه ها کاربرد دارد و برای جابه جایی اقلام از ماشین های حمل بار مثل لیفتراک استفاده می شود.  بارگذاری این قفسه ها  به وسیله ی لیفتراک و عرض راهرو ها با توجه به نوع لیفتراک تعیین می گردد. امکان بارگذاری تا حداکثر ارتفاع سالن و جا به جایی طبقات با توجه به ارتفاع کالا می باشد. این محصول با نام های قفسه بندی، قفسه بندی انبار،  قفسه انبار، قفسه بندی انبار ریلی،  تجهیزات انبار، قفسه بندی راک، قفسه بندی انباری، قفسه بندی صنعتی، انبار، پالت، پانل، قفسه فلزی انبار، قفسه راک، قفسه نیمه سنگین، قفسه سنگین، قفسه بندی انبار پانل راک، راک صنعتی، قفسه بندی انبار پالت اتوماتیک، انبار پالت اتوماتیک، قفسه انبار اتوماتیک، پالت راک،  راک پالت، انواع پالت فلزی، قفسه بندی انبار پانل، درایوین راک، قفسه بندی پالت راک، پالت تخت، انواع پالت تخت،  قفسه انباری، قفسه بندی فلزی انبار، قفسه بندی انبار، سیستم انبارداری، سیستم قفسه بندی انبار، قفسه انبار، انبار ریلی، قفسه انباری، قفسه انبار سبک، قفسه بندی انباری، قفسه بندی انبار در تهران، قفسه انبار ریلی مکانیکی و اتوماتیک، قفسه بندی انبار صنعتی، قفسه بندی بازویی و قفسه کانتی لوور نیز شناخته می شود. در این نوع قفسه بندی از حداکثر فضا استفاده می گردد به این صورت که امکان اجرای این قفسه بندی در چند طبقه، در ارتفاعات گوناگون متناسب با سالن و با توجه به وزن اقلام، قابل اجراست. در این محصول اقلام روی پالت های مسطح یا دیواره دار به صورت واحد بار قرار می گیرند. از جمله ویژگی های پالت راک، دسترسی آسان به هر پالت بدون نیاز به جابه جا کردن پالت های دیگر، انبارگردانی آسان تر و بهتر می باشد.

 

 

 

« اوژن کیمیاگر فضا »

 

اطلاعات تماس:

آدرس: تهران،هفت تیر،ابتدای خیابان کریمخان،پلاک 23،طبقه چهارم شمالی

کارخانه: کرج،شهرک صنعتی اشتهارد،بلوارابوریحان،خیابان حسابی غربی، کوچه ی گلچهر دوم

تلفن های دفتر مرکزی :

44 90 30 88 021

838 838 88 021

 

https://goo.gl/jjs38u

www.ozhanco.com

 

کلمات کلیدی:

 

قفسه بندی.قفسه فلزی.قفسه بندی انبار.قفسه ایزی راک.قفسه بندی چند طبقه.قفسه بندی انبار صنعتی.قفسه راک.قفسه بندی راک دستی.قفسه نیم طبقه راک.قفسه راک نیمه سنگین.قفسه بندی.قفسه بندی انبار.قفسه انبار.قفسه ریلی.قفسه بندی راک.قفسه ریلی هوشمند.تجهیزات انبار.قفسه بندی راک.قفسه بندی انباری.قفسه بندی صنعتی.انبار.پالت.پانل.قفسه بندی انبار صنعتی.قفسه بندی انبار پانل راک.قفسه بالکی.قفسه بندی بالکی راک.قفسه پوش بک.قفسه بندی متحرک پوش بک.قفسه پوش بک.قفسه بندی متحرک پوش بک.قفسه و تجهیزات انبار.قفسه بندی مکانیزه.انبار پوش بک.قفسه مشبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • سایت اوژن
  • درباره ما
  • لینکدین اوژن
  • آپارات اوژن
  • اینستاگرام اوژن
  • ردیابی ماشین
  • حمل هوایی ماینر از چین
  • لیزر دوچرخه
  • هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
  • جلو پنجره لیفان ایکس 60

  •  



    اوژن کیمیاگر فضا

    شرکت اوژن سیستم جهان به منظور ارائه جدیدترین سیستمهای نگهداری کالا و اسناد توسط جمعی از مخترعین کشور که دارای تحصیلات عالیه در معتبرترین دانشگاه های ایران و جهان می‌باشند تاسیس گردید.
    موسسین جوان شرکت اوژن سیستم جهان با پشتوانه نزدیک به 50 سال تجربه به دنبال ایجاد پویایی و تحرک در صنعت نگهداری کالا و اسناد بوده و تلاش دارند تا با ارائه جدیدترین تکنولوژی ها و آخرین دستاوردهای روز دنیا ، فاصله موجود بین کشور عزیزمان ایران و کشورهای پیشرفته در این زمینه را از  بین ببرند.
    شرکت اوژن سیستم جهان، بر اساس سند چشم انداز خود در نظر دارد ، به عنوان رهبر صنعت نگهداری اسناد و کالا در ایران بتواند جدیدترین محصولات خود را صادر نموده و گامهای موثری را برای تبدیل شدن به یک برند جهانی بردارد.
    ماموریت شرکت اوژن، ارائه مشاوره و اجرای راهکارهای خلاقانه برای نگهداری کالا و اسناد به منظور ارتقاءبهره وری، با درنظر گرفتن ایمنی و سلامت مشتریان مبتنی بر دانش و تکنولوژی روز دنیا می‌باشد.
    در همین راستا،شرکت اوژن سیستم جهان با تجهیز کارخانه‌ای به مساحت حدود 10000 متر مربع در شهرک صنعتی اشتهارد ،بزرگترین شهرک صنعتی ایران و ایجاد واحد R&D سعی نموده تا سریعا راه‌های رسیدن به اهداف خود را هموار نماید .
    شرکت اوژن سیستم جهان دارای گواهینامه ایزو 9001 کیفیت از شرکت ITC انگلستان میباشد و در راستای احترام به حقوق و رضایت مندی مشتریان این شرکت در حال طی نمودن مراحل در یافت ایزو 10002  می باشد .
    امروزه یکی از دغدغه های بسیاری از شرکتها و سازمانها ، کمبود فضای کافی برای نگهداری کالا ها و اسناد می باشد .  شرکت اوژن سیستم جهان با شعار " اوژن کیمیاگر فضا "به منظور پاسخگویی به این نیاز  نسبت به تولید محصولاتی  مطابق با تکنولوژی روز دنیا  اقدام نموده است .
    لازم به ذکر است حاصل تلاش شبانه روزی تیم R & D  با بکار گیری  راهکارهای خلاقانه منجربه تولید محصولاتی برای اولین بار در ایران و خاورمیانه گردیده است. شرکت اوژن با تشکیل تیم کارشناسی قوی و کارکنانی  متعهد و متخصص ، آمادگی دارد  تا با ارائه مشاوره رایگان به مشتریان خود آنها را  در انتخاب  مناسب ترین راهکار برای نگهداری انواع کالا و اسناد یاری نماید .
    برخی از خدماتی که توسط شرکت اوژن ارائه می شوند به شرح زیر می باشند :
    •    مشاوره و اجرای جدیدترین سیستم های بایگانی و قفسه بندی انبار با در نظر گرفتن معیارهای ایمنی و سلامت مشتریان
    •    مشاوره و اجرای شرایط محیطی استاندارد برای نگهداری کالا و اسناد
    •    ارائه طرح توجیهی برای کمک به تصمیم مدیران
    شرکت اوژن تا کنون بیش از 1000 پروژه را طراحی ، تولید و اجرا کرده است که از جمله آنها می توان به مشاوره ، طراحی ، تولید و اجرا در بالاترین مرکز علمی کشور " دانشگاه صنعتی شریف" ، بالاترین مرکز استاندارد ایران "سازمان ملی استاندارد" و همچنین تندیس و لوح زرّین از معتبرترین مرکز انتخاب برترین محصول" HOFEX 2013  "  را نام برد.



    آدرس: تهران،هفت تیر،ابتدای خیابان کریمخان،پلاک 23،طبقه چهارم شمالی

    کارخانه: کرج،شهرک صنعتی اشتهارد،بلوارابوریحان،خیابان حسابی غربی، کوچه ی گلچهر دوم

    تلفن های دفتر مرکزی :

    44 90 30 88 021

    838 838 88 021








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: